top of page

的士起革命:「3年牌」制度 阻礙新血入行


「講到尾,一個行業要搞得好,不斷有新血入行先係最重要!」香港的士業議會主席熊永達指,的士司機近年嚴重高齡化,甚少年輕人願意入行,致行內青黃不接,「你幾何見到有後生仔揸的士?有都係替更揸一兩日多。」他認為,行業缺乏新血的其中一個核心原因,來自運輸署。

熊表示,運輸署規定駕駛者要夠「3年牌」才可駕駛的士,對業界影響非常深遠,「如果運輸署係從安全角度考慮,咁點解揸貨Van(客貨車)搵食又唔使3年牌呢?大部分想揸車搵食嘅後生仔寧願一夠18歲考到牌就揸貨Van,變咗無人揸的士。」

立法會議員王國興亦指,現時科技先進,「3年牌」規定不合時宜,「當年設立3年牌規定好大程度上係希望駕駛者有車牌之後,可以熟習咗路面先,唔會兜錯路收貴咗,依家一睇手機咩都知啦!」王建議政府與的士業界加強溝通,調整「3年牌」規定。

運輸署發言人指,署方理解運輸業界的訴求,並會作出研究,充分考慮各方面的理據。

165 次查看
bottom of page